سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش میوه خشک شیراز

فروش میوه خشک

در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای دفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و از همین رومی تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد.

میوه در هر حالتی چه تازه باشد و چه خشک شده، برای شما خوب است و فوایدی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای دفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و از همین رومی تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد.

مطالعات نشان می دهند افرادی که میوه خشک می خورند، در مقایسه با سایر افراد مواد مغذی بیشتری جذب می کنند. مطالعات نشان می دهند، میوه خشک منبع ترکیبات مختلف، شامل آنتی اکسیدان های قدرتمند است.

میوه حاوی مقدار قابل توجهی قند طبیعی است. از آنجا که در این فرآیند، آب میوه خشک می شود. مقدار زیادی قند و کالری در حجم کوچکی انباشته می شود. به همین سبب، میوه خشک سرشار از کالری و قند است، که می توان به گلوکز و فروکتوز (قند میوه) اشاره نمود.

فروش میوه خشک ازجمله محصولات خشکبارها به حساب می آید و همانطور که گفته شد، خوردن آن بسیار مقوی خواهد بود.

فروش میوه خشک شیراز

یکی از پرطرفدارترین خشکبارها میوه خشک می باشد. این میوه خشک ها شامل: برگه آلو، برگه زردآلو، برگه هلو، قیسی، انجیر خشک و ... هستند.

خشکبار بدلیل طبیعی بودن و همچنین بدلیل آنکه در بسیاری از مواقع پس از خشک شدن تعدادی از خواص آن افزایش می یابد می تواند از دسته تنقلات مفید برای هرکسی بخصوص کودکان باشد و به عنوان میان وعد از آن استفاده کرد.

حال تعدادی از پرخاصیت ترین خشکبارها را در اینجا نام می بریم:

  • تخمه: سرشار از ویتامین E و سلنیوم می باشد. که برای سلامت چشم بسیار مفید است همچنین وجود این دو در تخمه می تواند سلول ها را از آسیب حفظ کند.
  • بادام هندی: طبیعت گرمی دارد و همچنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان بسیار انرژی زا می باشد. بادام هندی بدلیل داشتن مس فراوان برای مو بسیار مفید می باشد همچنین منیزیم و کلسیم موجود در آن به سلامت استخوان کمک می کند. بادام هندی در هضم غذل بسیار کمک کننده می باشد.
  • فندق: فندق سرشار از ویتامین E می باشد که برای پوست و مو بسیار مفید است همچنین برای افرادی که دیابت دارند بسیار مفید می باشد. فندق با چاقی مبارزه می کند و در سلامت پوست و مو بسیار مفید می باشد.
  • کشمش: کشمش سه نوع می باشد، انگوری، تیزابی، آفتابی. از مهمترین مزایای کشمش می توان به بهتر شدن یبوست، جلوگیری از سرطان، کاهش فشار خون و کنترل دیابت نام برد. 100 گرم کشمش دارای 299 کالری می باشد.
  • گردو: گردو دارای چربی در حدود 65 درصد وزن گردو و انرژی زیاد می باشد. این ماده می تواند برای کسانیکه باردار هستند و یا در دوران شیردهی به فرزند خود هستند بسیار انرژی زا و مقوی باشد. همچنین برای سلامت مغز و قلب مفید است و از سرطان پیشگیری می کند.
  • زرشک: زرشک دارای طبع سرد است و برای کاهش التهاب، درمان عفونت ادرار، معده و روده، دستگاه تنفسی، درمان عفونت پوستی، مورد ایتفاده قرار می گیرد. عصاره ی زرشک کی تواند برای از بین بردن جای آکنه و پسوریازیس مناسب باشد.
  • برگه زردآلو: هم برگه زردآلو و هم زردآلو تازه بدلیل داشتن مواد مغذی فواید زیادی دارد. بدلیل آنکه آنتی اکسیدان زیادی که دارد می تواند خاصیت ضد سرطانی داشته باشد همچنین در درمان یبوست بسیار موثر است. می تواند خطر ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش دهد.
    به بسیاری از زنان باردار توصیه می شود که برگه زردآلو بخورند زیرا دارای آهن بالایی است و می تواند از آنمی بارداری جلوگیری کند.
  • برگه آلو: خاصیت ملین دارد و درمان یبوست بسیار موثر است، آلو منبع خوبی از ویتامین c می باشد و برای بهبود سلامت قلب و عروق و مبارزه با سلول های سرطانی مفید است. همچنین دارای مقدار زیادی پتاسیم است که در کنترل ضربان قلب و فشار خون موثر است.

فروش میوه خشک در شیراز هم مانند بسیاری از شهرها در خشکبارها انجام می شود و شما می توانید برای خرید آنها به لیستی که در ابتدای مقاله برای شما آماده شده است مراجعه فرمایید.

منابع: